سایر مقالات

رپورتاژ آگهی رایگان – نکات و اصول مهم که باید رعایت کنید!

به گزارش سوکت مگ و به نقل از آذین بلاگ، رپورتاژ آگهی رایگان نوشتن یک مقاله یا قطعه محتوا و انتشار آن در یک وب‌سایت به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه است. مزایای اینکه رپورتاژ رایگان خود را در یک وب‌سایت بزرگ منتشر کنید، بسیار زیاد است. با کمی تلاش، می‌توانید ده‌ها هزار ورودی به مقاله، و سایت خود داشته باشید. این یکی از موثرترین اشکال بازاریابی اینترنتی است.

دلیل اهمیت رپورتاژ رایگان

علت اهمیت رپورتاژ اگهی رایگان این است که به شما کمک می‌کند با دیگران در صنعت خود روابط برقرار کنید، برند خود را به یک مخاطب جدید ارائه دهید، ترافیک ارجاعی به وب‌سایت شما جلب شود، خود را به عنوان یک رهبر معرفی کنید و پیوندهای رفرال که ممکن است بر سئو شما تاثیر مثبت بگذارد، ایجاد کنید.

بیایید به چندین رویه بهتر برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان نگاهی بیاندازیم:

  • وب‌سایت‌های مرتبط را پیدا کنید
  • وب‌سایت‌هایی با ترافیک را انتخاب کنید
  • همزمان از چند وب‌سایت استفاده کنید

1. وب‌سایت‌های مرتبط را پیدا کنید

رپورتاژ آگهی رایگان می‌تواند برند شما را به یک مخاطب جدید معرفی کند، اما این تا زمانی که وب‌سایت‌هایی را پیشنهاد ندهید که مخاطبان علاقه‌مند به برند شما و موضوعی که درباره آن نویسنده هستید، به شما کمک نخواهد کرد. خبر خوب این است که شما راه‌های زیادی برای پیدا کردن وب‌سایت‌های مرتبط دارید. یکی از سریعترین و آسان‌ترین راه‌ها استفاده از سرچ گوگل است که یک پایگاه داده قابل جستجوی بیلیون‌ها صفحه وب با شاخص‌های سئو می‌باشد.

2. وب‌سایت‌هایی با ترافیک را انتخاب کنید

وب‌سایت بدون بازدید، یک وب‌سایت مرده و بی‌اثر است. رپورتاژ آگهی از سایت پربازدید و دارای ترافیک مناسب به شما کمک می‌کند تا برند خود را در معرض یک مخاطب جدید قرار دهید و ترافیک ارجاعی به وب‌سایت شما جلب شود، اما هر دو این موارد تنها زمانی اتفاق می‌افتند که وب‌سایتی که برای آن نویسنده هستید، واقعا ترافیک داشته باشد. این دلیل است که ما توصیه می‌کنیم وب‌سایت‌هایی با حداقل چند هزار بازدید در ماه بهتر هستند.

3. همزمان از چند وب‌سایت استفاده کنید

مهم نیست چقدر پیشنهاد شما عالی باشد، واقعیت سخت سئو این است که بسیاری از رپورتاژها تاثیر اندکی خواهند داشت. بنابراین اگر می‌خواهید سئو سایت خود را افزایش دهید، هرگز نباید فقط یک وب‌سایت را به عنوان هدف قرار دهید. به عنوان یک قاعده عمومی، اگر می‌خواهید یک رپورتاژ آگهی بنویسید و منتشر کنید، حداقل باید به 5 تا 10 وب‌سایت پیشنهاد دهید.

رپورتاژ رایگان چیست؟

رپورتاژ رایگان

رپورتاژ رایگان فرآیند نگارش و انتشار یک پست وبلاگ در وب‌سایت یک فرد یا شرکت دیگر است. اکثر نویسندگان با درج لینک به دریافت ورودی، بهبود سئو و افزایش رنک در گوگل می‌پردازند.

درصد موفقیت رپورتاژ آگهی

همانطور که هر سئوکار آگاه می‌داند، رپورتاژ آگهی ابزاری حیاتی برای جلب بازدیدکنندگان مناسب به وب‌سایت شماست و اگر با این ایده مردد بوده‌اید، می‌خواهیم به شما بگوییم حتما باید این کار را انجام دهید.

آیا رپورتاژ آگهی رایگان هنوز جواب می‌دهد؟ بله، اما دیگر سخت‌تر است تا رپورتاژها به اندازه گذشته موفق شوند، زیرا بسیاری از صاحبان وب‌سایت هر روز انبوهی از رپورتاژ آگهی را منتشر می‌کنند. با این حال، اگر با یک متن عالی بتوانید از موج اولیه عبور کنید، هنوز هم می‌توانید از مزایای سئو آن بهره‌مند شوید.

مزایای رپورتاژ رایگان

رپورتاژ آگهی رایگان به تعداد مزایای فراوانی برای هر کسب و کار ارائه می‌دهد. با به اشتراک گذاری متن خود در وب‌سایت‌های شرکت‌های دیگر، می‌توانید خود را به عنوان یک فرد متخصص در بازار معرفی کرده، روابطی با رهبران افکار دیگر در حوزه‌تان بسازید و برند خود را به یک مخاطب کاملا جدید ارائه دهید. علاوه بر این، نمایش رپورتاژ به شما کمک خواهد کرد تا دیدگاه‌ها و محتوای تازه را به مخاطبان خود ارائه دهید. همه ما گاهی اوقات قرار گرفتن در روتین و خسته شدن از همان چیزهای قدیمی را تجربه می‌کنیم، بنابراین نمایش رپورتاژ آگهی یک راه عالی برای حفظ جذابیت سایت است. مزایای اصلی این‌ها هستند:

  • افزایش بازدید و ترافیک سایت
  • افزایش اعتبار دامنه
  • افزایش سئو
  • افزایش مشتری و بازدیدکننده
  • افزایش اعتبار برند شما

تمرکز خود را بر روی یافتن سایت‌های حوزه خود معطوف کنید. در بازار خود و از یک کسب و کار یا پس‌زمینه محترم متمرکز کنید. همچنین باید با آنچه در پست خود می‌گویند موافقت کنید و اطمینان حاصل کنید که پیام با علاقه‌های شخصیت‌های شما هماهنگ است. اگر محتوا با کسب و کار، شخصیت‌های شما یا صدای برندتان همخوانی نداشته باشد، نویسندگی مهمان می‌تواند تأثیر سریع و منفی بر شرکت شما داشته باشد.

نکاتی که باید رعایت کنید

در زیر چند مواردی را مشاهده می‌کنید که قبل از انتشار رپورتاژ آگهی باید رعایت کنید:

  1. آیا این سایت یا نویسنده دارای تعداد زیادی دنبال‌کننده است که فعالانه دیدگاه می‌نویسند، سایت را با شبکه‌های خود به اشتراک می‌گذارند و به طور کلی با محتوا درگیر هستند یا نه؟
  2. آیا آنها حساب فیسبوک یا توییتر دارند که به طور منظم پست‌های سایت خود را به اشتراک بگذارند؟
  3. آیا دامنه‌شان اعتبار بالایی دارد که بتواند رتبه سئو شما را افزایش دهد؟
  4. آیا صنعت و تخصص آنها با تخصص شما هماهنگ است؟

اصول نوشتن رپورتاژ

در زیر چند نکته دیگر به شما کمک می‌کنند تا استراتژی نویسندگی خود را بهبود بخشید:

  • سعی کنید حداقل یک لینک داخلی مرتبط به یکی از پست‌های قبلی شرکت مورد نظر خود درون رپورتاژ آگهی رایگان خود قرار دهید.
  • هر پست را با یک فراخوان به عمل تمام کنید تا خوانندگان را به گذاشتن نظرات ترغیب کند. به یاد داشته باشید، هر چه بیشتر مردم نظر بدهند و مطلب شما را به اشتراک بگذارند، پست شما در یک جستجوی سئو محبوب‌تر خواهد شد.
  • رپورتاژ آگهی خود را در شبکه‌های اجتماعی انتشار دهید. این یک حرکت خوب است که همچنین ترافیک بیشتری را به سایت شما خواهد فرستاد.
  • از گوگل آنالیتیک برای پیگیری میزان ترافیکی که رپورتاژ شما ایجاد می‌کند، استفاده کنید.

پیروی از این نکات به شما کمک خواهد کرد تا از نوشتن یا انتشار محتوای اسپمی جلوگیری کنید و در نتیجه از مزایای واقعی رپورتاژ آگهی رایگان بهره‌مند شوید. برای افزایش رتبه سئوی شما، افزایش اعتبار برند و دسترسی به مخاطبان جدید در صنعت خود، مراحل توصیه‌شده ما را دنبال کنید و تنها کسب‌وکار و سایت خود را با سئوکاران معتبر و محترم مرتبط کنید.

منبع: رپورتاژ آگهی رایگان

میانگین امتیازات ۵ از ۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا