20 سالگی کالاف دیوتی ؛ جوایز وارزون 2 مدرن وارفار 2 + Modern Warfare III
فرنچایز کالاف دیوتی در حال آماده شدن برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد خود در اواخر این ماه است، همان طور که می دانید دو دهه از عرضه اولین بازی می گذرد. سازنده بازی اکتیویژن تصمیم گرفته است تا برای بازیکنانی که وارد Modern Warfare: 2 و Warzone 2.0 می شوند، جوایزی در نظر بگیرد. این اطلاعیه که اخیراً منتشر شده است، نشان میدهد که طیف گستردهای از عناصر زیباییشناختی به بازیکنانی که از ۶ اکتبر وارد سیستم میشوند تعلق میگیرد. با این حال، بریم اولین تیزر منتشر شده را تماشا کنیم.
اولین تریلر جشن 20 سالگی کالاف دیوتی
جوایز Modern Warfare 2 و Warzone 2.0
این جوایز شامل نشان متحرک Black Ops، صفحه بارگیری Sensations 2009، طراحی سلاح برای FTAC Recon و Expedite 12، Old School Price Operator و برچسب سلاح Sentinel Task Force است. به غیر از سکه بتل پس، همه چیزهای دیگر را می توان در Modern Warfare III دوباره استفاده کرد.
اکتیویژن همچنین قرار است چندین بسته تجهیزات را که به نسخههای قبلی این فرنچایز بازمیگردد، به فروشگاه Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 اضافه کند. کاربران پلی استیشن از 6 اکتبر به نسخه بتا دسترسی اولیه خواهند داشت و مرحله آن از 8 اکتبر باز می شود. برای سایر پلتفرم ها، دسترسی زودهنگام از 12 اکتبر و از 14 اکتبر آغاز خواهد شد. بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 از 10 نوامبر برای پلیاستیشن 4، پلیاستیشن 5، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری X|S و رایانههای شخصی در دسترس خواهد بود.
طراحی بازسازی شده در Call of Duty: Warzone
Call of Duty: Warzone نیز در مقایسه با نسخه فعلی تغییرات قابل توجهی در حرکت و مکانیک رزمی داشته. بازیکنان اکنون می توانند یک اسلاید را با پریدن یا خمیدن دوباره بدون تنظیم مجدد تاکتیکال اسپرینت لغو کنند. شخصیت ها اکنون میتوانند سریعتر لغزش را شروع کنند، دورتر بلغزند و حتی در Tac-Stance در حین لغزش عکس بگیرند. علاوه بر این، جریمه سرعت برای اسلایدهای متوالی کاهش یافته است.
مکانیک پرش نیز بهبود یافته است و به بازیکنان اجازه میدهد بالاتر و سریعتر بپرند و مناظر (ADS) را سریعتر هدف بگیرند. کاهش سرعت تجربه شده پس از فرود از یک پرش و تاخیر در دویدن به بیرون پس از پرش هر دو کاهش یافته است. یک ویژگی جدید، آیتم تاکتیکی «Stim»، سرعت حرکت کوتاهی را برای کمک به فرار از برخورد فراهم میکند.
وضعیت سلامتی Call of Duty: Warzone Operators به 150 افزایش یافته است و به بازیکنان اجازه می دهد زمان واکنش بیشتری در طول درگیری ها داشته باشند. این تغییرات نوید ایجاد یک تجربه بازی روان تر و پویا را برای بازیکنان می دهد.
به روز رسانی رابط کاربری و کیفیت بیشتر
فصل جدیدی از Warzone همچنین برخی از محبوبترین بهروزرسانیهای رابط کاربری گذشته را به ارمغان میآورد. مینی مپ کلاسیک با نقاط قرمز باز خواهد گشت و به بازیکنان اطلاعاتی مشابه آنچه در Multiplayer موجود است ارائه می دهد و استراتژی بارگیری آنها را با سرکوبگرها شکل می دهد. سلاحها و غارتهای کمیاب نیز بازگشتی داشته است، از جمله رنگی منحصربهفرد برای «سلاحهای سفارشی» که به بازیکنان کمک میکند در گرمای جنگ از آن استفاده کنند. بازیکنان اکنون می توانند هر نوع مهمات را در اسلات موجودی اختصاصی حمل کنند و در صورت نیاز از کوله پشتی برای حمل بیشتر استفاده کنند.
فرنچایز کالاف دیوتی در حال آماده شدن برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد خود در اواخر این ماه است، همان طور که می دانید دو دهه از عرضه اولین بازی می گذرد. در مصاحبه اخیر با GamesBeat، رئیس اکتیویژن، راب کوستیچ در مورد موضوعات مختلف مرتبط با بازی صحبت کرد.
کوستیچ نسبت به این خرید ابراز خوش بینی کرد و تاکید کرد که بازی های بیشتری را برای مخاطبان بیشتری به ارمغان می آورد. با دسترسی به فناوری و مجموعه ابزارهای مایکروسافت، تیم های توسعه در Activision قادر خواهند بود تجارب فراگیرتری را برای بازیکنان ایجاد کنند. کوستیچ معتقد است که پیوستن به مایکروسافت فرصتی فوق العاده برای تیم و بازیکنان ایجاد می کند.
در طول مصاحبه، کوستیچ همچنین به اهمیت تنظیم در بازی های Call of Duty اشاره کرد. او خاطرنشان کرد که این فرنچایز از تجربیات گذشته درس گرفته است و دریافته است که تنظیمات حال و آینده بیشتر در جامعه طنین انداز می شود. عناوینی مانند فرنچایز Modern Warfare و Black Ops از محبوبیت خاصی برخوردار بوده اند، در حالی که بازی جنگ جهانی دوم از Sledgehammer در سال 2017 نیز عملکرد خوبی داشت. کوستیچ بر اهمیت ارائه تجربیات متفاوت و انواع جدید سرگرمی برای بازیکنان تاکید کرد.
یکی از چالشهایی که فرنچایز هنگام کاوش در تنظیمات تاریخی با آن مواجه است، نیاز به حفظ لحن تا حدی واقعبینانه است. در حالی که جنگ جهانی دوم و دورههای قبل از آن انعطافپذیری کمتری را ارائه میدهند، دوران مدرن و تنظیمات آینده اجازه آزادی خلاقانهتری را میدهد، بهویژه وقتی صحبت از طراحی سلاح به میان میآید.
در همین راستا، اکتیویژن به تازگی تریلر رسمی چند نفره بازی Modern Warfare III را منتشر کرده است. رونمایی کامل برای فردا در طول نمایشگاه Call of Duty Next برنامهریزی شده است و کاربران پلیاستیشن که بازی را پیشسفارش کردهاند، دسترسی زودهنگام به تست بتای باز روز بعد دریافت خواهند کرد.
ویژگی های جدید و گیم پلی
علاوه بر معرفی برخی از ویژگی های جدید معرفی شده توسط Modern Warfare III، توسعه دهندگان برخی از عناصر مورد علاقه طرفداران را مورد بحث قرار دادند:
نقشه: رأی گیری نقشه بین مسابقات بازمی گردد و به بازیکنان استقلال بیشتری در تجربه بازی خود می دهد.
مینی مپ کلاسیک: کهنه سربازان سری باید دقیقاً با مینی مپ کلاسیک در خانه باشند، که در آن نقاط قرمز روی نقشه ظاهر می شود تا به طور موقت موقعیت دشمنانی را که سلاح های سرکوب نشده شلیک می کنند نشان دهد.
Dead Silence: حرکت بیصدا مداوم به شکل چکمههایی بازمیگردد که میتوان آنها را در Loadout تجهیز کرد و مزایای مخفی کاری را برای کسانی که به دنبال مشخصات پایین هستند ارائه میدهد.
افزایش سلامت: سلامت هسته چند نفره به 150 امتیاز افزایش می یابد، بنابراین زمان کشتن (TTK) افزایش می یابد.
تغییرات مبارزه در Modern Warfare III
Modern Warfare III دارای حرکات سریع و پاسخگو است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا به سرعت نقشه را در جستجوی هدف بعدی خود حرکت دهند. اسلایدها را لغو کنید و انیمیشنها را دوباره بارگذاری کنید تا به سرعت تاکتیکهای خود را در حین پرواز تنظیم کنید.
هنگام سر خوردن بلافاصله شلیک کنید، از جمله Perk که اجازه می دهد هنگام سر خوردن، مناظر را به سمت پایین نشانه بگیرید (ADS). افزایش مدت زمان اسپرینت تاکتیکی اسپرینت تاکتیکی در حین دوی سرعت شارژ می شود. افزایش سرعت strafe پایه.
Tac-Stance: در هر زمان که بخواهید، Tac-Stance جدید را وارد و خارج کنید، یک حد وسط عالی بین Hip Fire و ADS. Tac-Stance تحرک را با دقت متعادل میکند تا بازی تهاجمیتر با سلاحهای پشتیبانیشده، به طور چشمگیری سرعت حرکت ADS را افزایش دهد و در عین حال پخش گلوله را معرفی کند. اپراتورها می توانند در Tac-Stance در حین لغزش نیز شلیک کنند.
سلاح ها و اپراتورها
همانطور که می دانید، موجودی شما از Call of Duty: Modern Warfare II به Modern Warfare III منتقل میشود. گفتنی است، مجموعه کاملی از سلاحها و اپراتورهای کاملاً جدید نیز برای Modern Warfare III در حال توسعه هستند، از جمله Rival 9 SMG، Longbow Sniper Rifle و Warden Kortac Operator.
بارگیری ها: New Gear
هدیهها از لحظه شروع مسابقه تا پایان فعال هستند و اکنون در چهار دسته مختلف نمایش داده میشوند: جلیقه، دستکش، چکمه و چرخ دنده. اقلامی که در این دستهها انتخاب میکنید، تواناییهای مختلفی مانند Perk را در اختیار اپراتورهای شما قرار میدهند. آنها ظاهر اپراتور شما را در بازی تغییر نمی دهند، بنابراین می توانید مواردی را انتخاب کنید که بهترین مزایای سبک بازی را ارائه می دهند بدون اینکه روی بازی شما تأثیر بگذارند.
جلیقهها: انواع جلیقهها را تجهیز کنید که تواناییهای ویژهای را علاوه بر تعیین اینکه چه نوع اقلامی میتوانند در Loadout شما مجهز شوند، ارائه میدهند. به عنوان مثال، Engineer Vest تجهیزات مرگبار را غیرفعال می کند، اما دو قطعه تجهیزات تاکتیکی و یک اسلات Gear اضافی را ارائه می دهد.
دستکش ها: با دستکش هایی که سرعت تعویض سلاح را افزایش می دهد، به شما امکان می دهد تجهیزات را دورتر پرتاب کنید، در حین دوی سرعت دوباره بارگیری کنید و موارد دیگر را تنظیم کنید.
چکمهها: با چکمههایی که صدای پا را حذف میکنند، سرعت بالا رفتن و دویدن را افزایش میدهند، گزینههای حرکتی خود را بیشتر افزایش دهید.
Gear: شیار Gear دارای تنوع بیشتری از مواردی است که بر اپراتور شما تأثیر میگذارد، از EOD Padding که آسیب انفجاری و آتش غیرقابل کشتار را کاهش میدهد تا هدست هدایت استخوانی، که صدای مبارزه را برای شناسایی بهتر ردپاها و شلیک گلوله دشمن کاهش میدهد.
ویژگی جدیدی که به Gunsmith و Loadouts میآید، Aftermarket Parts است که به بازیکنان اجازه میدهد تا عملکرد یک سلاح را فراتر از تأثیرات اتچمنت های باز شده در مسیر معمولی Gunsmith به طرز چشمگیری تغییر دهند.
قطعات افترمارکت مسیرهای پیشرفت جدیدی را برای تسطیح سلاح معرفی می کند که پیکربندی های سلاح واقعا منحصر به فردی را برای سفارشی سازی سبک بازی پیشرفته ارائه می دهد. برای دسترسی به این ویژگی جدید، بازیکنان ابتدا باید حداکثر سطح اسلحه پشتیبانی شده را دریافت کنند و سپس یک چالش درون بازی را برای باز کردن ابزار جدید انجام دهند.
از تبدیل یک LMG به یک طرح bullpup برای بازی تهاجمیتر گرفته تا استفاده از قطعات پرینت سه بعدی برای تبدیل یک تفنگ دستی به SMG، قطعات Aftermarket هر چیزی را که در مورد آشناترین سلاحهای خود میدانید بر روی سر خود قرار میدهند.
تجهیزات Modern Warfare III
نگاهی به آیتمهای جدیدی که به لوادات Modern Warfare III آمدند، از جمله:
هواپیمای بدون سرنشین شکن (تجهیزات کشنده): یک پهپاد انفجاری آهسته حرکت می کند که در نزدیکی دشمن یا در اثر برخورد منفجر می شود. هواپیمای بدون سرنشین Breacher را می توان با EOD Padding مقابله کرد یا قبل از رسیدن به مقصد، از مسیر پرواز خارج کرد. طبق جلسات تست بازی Sledgehammer Games، این یکی از سرگرم کننده ترین تجهیزات جدید است.
پهپاد (Killstreak): یک پهپاد انفجاری را مستقر کنید که در منطقهای که پرتاب میشود میچرخد و به سمت دشمنان نزدیک میشود. به نشانه های صوتی و تصویری در انتهای دریافت این Killstreak گوش دهید تا آن را مشخص کرده و از بین ببرید.
A.C.S. (ارتقای میدانی): اسپایک کامپیوتری خودکار را روی نقاط عینی پرتاب کنید تا بدون اینکه خود را از صحنه خارج کنید، به امتیاز تیمتان کمک کنید. A.C.S. همچنین تجهیزات دشمن را هک میکند و یک آیتم قابل استقرار را علیه مالک اصلی آن تبدیل میکند.
Comm Scrambler (Field Upgrade): از استفاده از Killstreaks و Field Upgrades دشمن در مجاورت Comms Scrambler خودداری کنید. منطقه اثر آن به وضوح در مینی مپ قابل مشاهده است. دشمنان می توانند انتخاب کنند که در اطراف آن بازی کنند یا آیتم را مستقیماً هدف قرار دهند تا از شر آن خلاص شوند. علاوه بر این، هم تیمی ها در حالی که در محدوده یک Comms Scrambler هستند، از پینگ های پهپاد دشمن پنهان می شوند.
حالت های بازی: Cutthroat، Ground War، War
پس از نمایش چند بازی کلاسیک 6v6 Core، توسعه دهندگان Sledgehammer Games به حالت جدید بازی Cutthroat همراه با تایید بازگشت Ground War و War روی آوردند.
Cutthroat: یک حالت کاملاً جدید برای این فرنچایز، Cutthroat اکشن 3v3v3 را روی نقشههای Core Multiplayer معرفی میکند. اپراتورها فقط یک عمر در هر دور دارند. تیم های دشمن را حذف کنید یا پرچم اضافه وقت را بگیرید تا در دور پیروز شوید. آیا شما برای همه تیراندازی می کنید، یا اجازه می دهید دو تیم دیگر ابتدا یکدیگر را ضعیف کنند؟ فرصت ها در این حالت آشفته جدید که به هنگام راه اندازی می رسد بی پایان هستند.
جنگ زمینی: بازیکنانی که عاشق نبردهای چند نفره در مقیاس بزرگ هستند، خوشحال خواهند شد که بدانند جنگ زمینی در Modern Warfare III بازمیگردد. در بخش هایی از نقشه که بازیکنان در سال جاری در Call of Duty: Warzone تجربه خواهند کرد، رقابت کنید.
حالت جنگ: حالت جنگ بازگشته است! در این حالت کلاسیک که در ابتدا در Call of Duty: WWII (2017) ارائه شد، بازیکنان وارد یک چشم انداز وسیع و هدفمند می شوند، با تمرکز بر رقابت در درگیری های خطی و پیشبرد نبرد از طریق یک سری اهداف. نقاط تسخیر ایمن، اسکورت یک تانک مسلح و پرتاب یک ICBM در این جنگ است.
زامبی های مدرن وارفار 3
لزلی از Treyarch به مجریان در Call of Duty: Next پیوستند تا حالت سوم بازی Modern Warfare III: Zombies را نشان دهند.
برای اولین بار در تاریخ فرنچایز، حالت بازی محبوب زامبی ها به طور کامل در دنیای Modern Warfare نمایش داده می شود! در این تکرار، تیمهایی از بازیکنان در یک محیط باز و خالص بازیکن در مقابل محیط (PvE) همکاری میکنند که دارای تیمهای متعددی است که میتوانند با هم کار کنند (یا راه خودشان را طی کنند) هنگام مواجهه با تهدیدات متعدد، انبوهی از مردگان زامبی و نیروهای مخفی دشمن در مجموعه ای از محیط های خصمانه وحشتناک!
در این حالت مبتنی بر استخراج، مراقب طوفان اتر در حال گسترش باشید که با پیشرفت مسابقه نقشه را مصرف می کند. با هم کار کنید، سریع حرکت کنید و در روایت Dark Aether عمیقتر شوید.
برای قاتلان جدید و کهنه کار
برای بازیکنان جدید، هرگز زمان بهتری برای تبدیل شدن به یکی از طرفداران زامبی ها وجود نداشته است. با پشتیبانی از وسیله نقلیه برای حرکت سریعتر در نقشه، تراکم دشمن بیشتر از همیشه و جوخه های متعددی که با هم در جهت یک هدف مشترک کار می کنند. مهار و جلوگیری از گسترش شیوع بیماری، می توان به عنوان یک بازیکن تازه نفس منتظر آنها بود، از جمله یک سری. از جوایز و ارتقاهای خاص این حالت.
طرفداران بازگشتی با ویژگیهای اصلی زامبیها، از جمله تنش فزاینده در حین پیشرفت مسابقه، و همچنین ویژگیهای کلاسیک مانند Pack-A-Punch، Perk Colas، Mystery Box و Wonder Weapon احساس راحتی میکنند. شاید مهمتر از همه، رازهای جدیدی برای کشف وجود دارد. . . که باید خودت پیدا کنی