با بهترین نرم افزارهای فروش و خدمات پس از فروش آشنا شوید
خلاصه مطالب؛ اگر مدیریت یک سازمان را برعهده دارید یا حتی یک کسب و کار کوچم را اداره می کنید در این مقاله از بهوان دغدغه های شما را بررسی کرده ایم. پس با ما همراه باشید.
نرمافزارهای فروش و خدمات پس از فروش از بهترین نرمافزارها در حوزه مشتری مداری هستند که نقش مهمی در سازماندهی فرایندهای داخل سازمان و جذب بهتر مشتریهای بالقوه دارند. این نرمافزارها به گونهای طراحی شده اند که میتوانند به خوبی قسمتهای مختلف سازمان یا شرکت شما را مدیریت کرده و آنها را سر و سامان دهند. علاوه بر این، در نظر گرفتن تمامی مشتریها و بررسی همه جانبه آنها به منظور پیدا کردن مشتریهای واقعی و دائمی نیز از برخی ویژگیهای بهترین نرم افزارهای فروش و خدمات پس از فروش است.
امروزه بسیاری از افراد ترجیح میدهند از محصولات شرکتها و مراکزی استفاده کنند که به آنها خدمات پس از فروش ارائه داده و برای مشتریهای خود ارزش قائل است. به همین دلیل استفاده از بهترین نرمافزار فروش میتواند در رسیدن به درآمد بالا در کمترین زمان و کسب رضایت مشتری، به شما کمک کند.
در حال حاضر بهترین نرمافزار خدمات پس از فروش، نرم افزاری است که اقدام به مدیریت بهتر کسب و کار شما و پیشگیری از هرج و مرج میکند. این نرمافزارها با هزینه کم، بهترین خدمات را به شما عرضه میکنند.
منظور از نرم افزار فروش چیست؟
منظور از نرم افزار فروش چیست؟ این سوالی است که ممکن است تاکنون بارها با آن روبرو شده باشید. بهتر است بدانید نرم افزار فروش یک برنامه دیجیتالی پیشرفته و کاربردی است که به صاحبان کسب و کارها کمک میکند تا فروش محصولات یا ارائه خدمات خود را به صورت بهینه تسریع کنند.
این نرم افزارها دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند که باعث برنامه ریزی بهتر در فروش و سازماندهی شرکت شده و از این طریق میتواند نقش مهمی در پیشرفت بهتر کسب و کارها و معروف شدن برند شما داشته باشد. با ماشینی شدن کارها، بسیاری از فعالیتهای ساده و دستی ارزش خود را از دست داده اند، به همین دلیل اگر میخواهید در کسب و کار خود بیشترین پیشرفت را به دست بیاورید و از رقبای خود عقب نمانید، از یک نرم افزار فروش مناسب و استاندارد استفاده کنید.
بهترین نرم افزار فروش میتواند در ذخیره و بازیابی اطلاعات مخاطبین، بهینه سازی استراتژیهای فروش و مشخص کردن بهترین روشهای فروش و ارائه خدمات به مشتریها مفید واقع شود و برای شما ارتقای شغلی و رسیدن به درآمد بالا در کمترین زمان ممکن را فراهم کند.
مزایای استفاده از نرم افزار فروش در سازمان
در حال حاضر بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش و نرم افزار فروش دارای مزیتهای فراوانی هستند که سبب جلب نظر صاحبان کسب و کارها شدهاند، از جمله مهمترین و اصلیترین این مزایا میتوانیم موارد زیر را نام ببریم:
1. یک پایگاه داده متمرکز ایجاد میکند تا بتوانید در کمترین زمان، پروندهها، سوابق و تمامی اطلاعات مشتریان و مخاطبان را پیدا کنید.
2. تعاملات و ارتباطات با مشتری را به صورت اصولی و بهینه مدیریت میکند، این کار سبب میشود تا شما بتوانید تمامی اطلاعات مربوط به نمایندگان یا مشتریهای خود از جمله ایمیل، تماس تلفنی، تعاملات با افراد و سلایق و نیازهای آنها را به خوبی طبقه بندی کنید.
3. با استفاده از این نرم افزارها میتوانید تمامی اطلاعات از جمله تعداد جلسات، تعاملات، تماسها، ایمیلها و غیره را به صورت خودکار ثبت کنید و برای ثبت آنها نیاز به صرف وقت و انرژی زیادی نداشته باشید.
4. برای پیگیری وضعیت مشتریهای احتمالی و تبدیل آنها به مشتریهای بالقوه مناسب است.
5. به منظور سازماندهی اطلاعات تماس و پیگیریهای آنها، میتوانید با خیال راحت از این نرم افزارها استفاده کنید.
6. انواع نرم افزار فروش میتواند به پیش بینی عملکرد فروش به صورت خودکار و بررسی درآمد ماهیانه و حجم پیشرفت شما کمک کند.
بهترین نرم افزارهای فروش
در ادامه این قسمت بهترین نرم افزارهای فروش از نظر مخاطبان را معرفی میکنیم تا شما بتوانید بر اساس نیاز و نوع شغل خود بهترین آن را انتخاب کنید:
1. نرم افزار مدیریت فروش ویتایگر
نرم افزار ویتایگر جزو بهترین نرم افزار فروش در بازار است که دارای امکانات مختلفی از جمله بازاریابی و فروش خودکار، مدیریت بهینه کسب و کارها، تجزیه و تحلیل دادههای موجود در شرکت، پیش بینی فروش در آینده و….. است. این نرم افزار به صورت متن باز ارائه شده و شما میتوانید آن را با نرم افزارهای دیگر ادغام کنید.خوبی این نرم افزار این است که میتوان برای تمامی مشاغل کوچک، متوسط و بزرگ از آن استفاده کنید. در صورتی که به دنبال یک نرم افزار فروش قابل قبول میگردید، ویتایگر میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این نرم افزار به صورت حرفهای عمل کرده و در بخش موجودی، به مدیریت محصولات و خدمات میپردازد. این نرم افزار بین فرصتهای فروش، فازبندی پروژه و ایجاد وظایف، توانسته است یکپارچگی بینظیری به وجود بیاورد.
2. نرم افزار فروش پندار سیستم
این نرم افزار فروش نیز میتواند در مکانیزه کردن فرایند فروش، ثبت فاکتور و پیش فاکتورهای فروش و نگهداری اصولی از حسابهای مشتریان کمک کند. علاوه بر این، میتوانید برای ارسال گزارش فصلی فروش، گزارش ریز فروش ویزیتورها، قابلیت خواندن اطلاعات بارکد و….. نیز از این نرمافزار استفاده کنید. معمولاً نرم افزار خدمات پس از فروش و فروش پندار برای کمپانی و شرکتهای بزرگ مناسبتر است. همچنین به دلیل سیستم آسانی که دارد تمام افراد با هر اطلاعاتی و سطح سوادی، میتوانند به راحتی برای شغل و حرفه خود از آن استفاده کنند.
3. نرم افزار فروش بهوان
در حال حاضر بهوان را میتوان جزو لیست نرم افزار فروش آنلاین در نظر گرفت که با ارائه خدمات مختلف و منحصر به فرد توانسته است نظر بسیاری از افراد و صاحبان کسب و کار را به خود جلب کند. این نرم افزار دارای ویژگیهایی مانند برآورد الزامات کسب و کار، امکان ادغام با سایر دادهها و اسناد، گزارش دهی منظم، برخورد از امنیت بالا، مقرون به صرفه بودن، امکان سفارشی سازی و غیره است.
داشتن مزیتهای فراوان و محیط آسان و مخاطب پسند نیز باعث شده است تا بهوان طرفداران زیادی پیدا کند. توجه داشته باشید شما با هر کسب و کار و هر حرفهای بدون نگرانی میتوانید از این برنامه جهت ارتباط بیشتر با مشتری و بهبود کسب و کار خود استفاده کنید.
4. نرم افزار فروش رادیکال
معمولاً اشخاصی که دارای سازمانهای نرم افزاری هستند میتوانند برای ثبت اطلاعات مشتری و برآورد حجم فروش، از این نرم افزار استفاده کنند. در حال حاضر نرم افزار مدیریت فروش رادیکال را میتوان جزو بهترین نرم افزار فروش عنوان کرد که به منظور بررسی دقیق و کاهش هزینهها و افزایش سودآوری، میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.
این نرم افزار نیز در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است و معمولاً برای کسب و کارهای متوسط یا کوچک مناسب است. نرم افزار فروش رادیکال با افزایش سرعت ارائه انواع خدمات به مشتریان میتواند هزینههای اضافی سازمان را کاهش داده و در وقت و انرژی صاحبان مشاغل صرفهجویی کند.
نرم افزار خدمات پس از فروش چیست؟
نرم افزار خدمات پس از فروش به گونه ای طراحی شده است که بعد از ارائه خدمات یا فروش محصولات به مشتری و مخاطبین، اقدام به ارائه برنامه ریزی اصولی برای جلب نظر مشتری و استفاده راحت تر خریداران میکند. برای مثال داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و بررسی رضایت مشتری از طریق تماس یا قرار دادن نظرسنجی، از مهمترین کارهایی است که بسیاری از مشاغل برای کسب رضایت مشتریهای خود انجام میدهند.
انواع نرم افزار خدمات پس از فروش به دلیل طراحی خاص خود، میتوانند تمامی خدمات در نظر گرفته شده توسط صاحبان مشاغل برای مشتریها را بررسی کرده و به طور صحیح و هدفمند آن را در اختیار افراد قرار دهند. برای مثال بررسی تاریخ دقیق گارانتی، قرار دادن اطلاعات کاملتر در مورد محصول یا نرمافزارهای پس از فروش یا رفع عیب و ایرادات احتمالی از مهمترین مراحلی است که توسط نرم افزار خدمات پس از فروش به مشتری ارائه میشود.
امروزه بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش نرم افزاری است که بتواند با دقت تمام و در کمترین زمان، امکانات در نظر گرفته شده را برای خریداران عرضه کند. این کار میتواند مشتریهای احتمالی را به مشتریهای دائمی تبدیل کرده و با کسب رضایت آنها، درآمد شبکه و سیستم را چند برابر کند.
مزایای نرم افزار خدمات پس از فروش
مشتری بزرگترین دارایی هر کسب و کار و حرفه ای به حساب میآید که راضی نگه داشتن آنها از مهمترین کارهایی است که صاحبان صنایع یا کسب و کارها باید انجام دهند. در حال حاضر بسیاری از این افراد از انواع نرم افزار خدمات پس از فروش استفاده میکنند که این نرم افزارها دارای مزیتهای فراوانی است، در ادامه مهمترین مزایای نرم افزار خدمات پس از فروش را عنوان میکنیم:
✔️ دارای پشتیبانی آنلاین و تلفنی برای ارائه خدمات و راهنمایی به مشتریها است.
✔️ با صرف هزینهای کم و در کمترین زمان، میتواند تمام خدمات پس از فروش را برای مخاطبین و خریداران فراهم کند.
✔️ کار کردن با انواع نرم افزار خدمات پس از فروش راحت است و نیاز به تخصص زیادی ندارد.
✔️ با استفاده از این نرم افزار میتوان بعد از فروش، با کاربر تماس گرفته و از میزان رضایت او مطلع شد.
✔️ در صورت نیاز میتوان اقدام به تعویض کالا یا تعمیر آن به صورت رایگان یا با قیمت کم کرد.
✔️ این نرم افزارها به خوبی گارانتی و خدمات پس از فروش را پشتیبانی کرده و کمک میکنند تا اتمام تاریخ انقضا، خریدار بتواند از تمامی خدمات ارائه شده استفاده کند.
✔️ این برنامهها به خوبی قسمتهای مختلف سازمان را طبقه بندی کرده و از اتلاف وقت یا ایجاد هرگونه اشکال و ایراد پیشگیری میکنند.
✔️ به منظور افزایش رضایتمندی خریداران و برطرف کردن مشکلات آنها در کمترین زمان، میتوان از این نرم افزار استفاده کرد.
بهترین نرم افزارهای خدمات پس از فروش
پس از تهیه و استفاده از بهترین نرم افزار فروش نیاز است تا صاحبان مشاغل و شرکتها از بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش نیز استفاده کنند. این نرم افزار میتواند به طور کامل سیستم و شبکه شما را مدیریت کند. توجه داشته باشید در حال حاضر نرمافزارهای خدمات پس از فروش بسیار متنوع هستند که شما باید در ابتدا تحقیق کرده و سپس بهترین نوع آن را بر اساس کارایی و قیمت خریداری کنید. در ادامه به توضیح 4 مورد از بهترین نرم افزارهای خدمات پس از فروش میپردازیم:
1. نرم افزار خدمات پس از فروش دانا دسک
اگر به دنبال تهیه یک نرم افزار خدمات پس از فروش برای پشتیبانی بهتر از مشتریان و رفع نیاز آنها هستید، ما به شما نرمافزار دانا دسک را پیشنهاد میکنیم. این نرم افزار میتواند به خوبی خدمات فروش و پشتیبانی را برای مشتریان شما فراهم کند؛ برخی از مهمترین امکانات این نرمافزارشامل پرتال کاربران، چت آنلاین، تیم خدمات پشتیبانی و…. است. علاوه بر این، این نرمافزار دارای امکانات پیشرفته و سرعت بالایی است که به دلیل طراحی هوشمند و تخصصی، به کارشناسان این امکان را میدهند تا در کمترین زمان پاسخگوی مشتریان باشد و نیاز آنها را برطرف کند. توجه داشته باشید استفاده از انواع نرمافزار خدمات پس از فروش میتواند در کمترین زمان رضایت مشتریان را جلب کرده و آنها را تبدیل به مشتریهای دائمی برای شما کند.
2. نرم افزار خدمات پس از فروش اورست
یکی دیگر از نرم افزارهای خدمات پس از فروش را میتوان نرم افزار اورست در نظر گرف. این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، دارای کاربرد و مزیتهای زیادی است که باعث شده است نظر بسیاری از افراد به سمت آن جلب شود. جالب است بدانید این نرمافزار دارای خدمات دائمی و رایگان است. علاوه بر این، قدرت بالای این نرم افزار سبب افزایش فروش و ارائه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان شما میشود.
امکان استفاده از این نرم افزار روی انواع مرورگر یا حتی روی موبایل سبب شده است تا افراد بتوانند در هر لحظه و در هر مکانی به آن دسترسی داشته باشند. در حال حاضر اکثر افراد به دلیل تامین امنیت اطلاعات و استفاده از بهترین رمزگذاری، تمایل دارند از این نرم افزار برای کسب و کار یا سازمان خود استفاده کنند.
3. نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان
نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان را میتوان بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش در نظر گرفت، این نرمافزار اقدام به ارائه خدمات متنوعی از جمله امکان ثبت تیکت یا شماره شکایت، ارائه گارانتی با تمام تاریخهای لازم، امکان ارسال ایمیل یا پیامک انبوه برای اطلاع رسانی خدمات پس از فروش به مشتریان، داشتن سامانه و نرم افزار تعمیر و نگهداری و…… است. در حال حاضر نرم افزار بهوان را میتوان یکی از بهترین نرم افزارهای خدمات پس از فروش در کشور ایران در نظر گرفت که دارای نمایندگیهای فعالی در شهرهای اصفهان و تهران است به همین دلیل شما میتوانید به راحتی برای جلب نظر خریداران خود و بالا بردن تعامل با آنها، از این نرم افزار استفاده کنید.
4. نرم افزار خدمات پس از فروش سهند
نرم افزار خدمات پس از فروش سهند را میتوان یکی دیگر از بهترین نرم افزارها در حوزه مشتری مداری و جذب بهتر مشتریها در نظر گرفت. این نرم افزار خدمات پس از فروش، به صورت یکپارچه اقدام به رفع نیاز و مشکلات مشتری کرده و میتواند مشتریهای موقت را به مشتریهای بالقوه و دائمی تبدیل کند. این نرم افزار به آسانی روی گوشی موبایل نصب میشود. علاوه بر این، استفاده از آن باعث صرفهجویی در هزینهها و وقت و انرژی میشود.
نمایش گرافیکی این برنامه و امکان ایجاد بانک اطلاعات مشتری نیز از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار سهند است که در حال حاضر برخی از افراد برای سازمان و کسب و کار خود ترجیح میدهند از آن استفاده کنند.
سخن آخر
در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، شاهد استفاده از انواع نرم افزارها و برنامههای خدمات پس از فروش در شرکتهای ایرانی و خارجی هستیم. این نرم افزارها به صورت حرفهای و با دقت تمام تولید شده اند و میتوانند برای راضی نگه داشتن مشتری و ارائه بهترین خدمات یا گارانتی به آنها حرف اول را بزنند. توجه داشته باشید برای افرادی که میخواهند در کسب و کار خود پیشرفت کرده و هزینههای کمتری بپردازند، استفاده از انواع نرمافزار خدمات پس از فروش میتواند یک گزینه منحصر به فرد باشد.
در حال حاضر این نرم افزارها تنوع بالایی دارند و هر کدام از آنها خدمات مختلفی به مشتریان خود ارائه میدهند، به همین دلیل شما باید در مورد آنها اطلاعات کافی به دست آورده و سپس بهترین نوع آن را بر اساس حجم کسب و کار خود خریداری کنید. دقت داشته باشید برای پیشی گرفتن از رقبا و پیشرفت در کسب و کار، شما باید روشهای سنتی و قدیمی را کنار گذاشته و همگام با تکنولوژی از نرم افزارهای خدمات پس از فروش استاندارد و با کیفیت استفاده کنید.
مطالب بیشتر؛
سامسونگ گلکسی A05 به تراشه Helio G85 مجهز خواهد بود
رندر و تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab A9 در گواهی FCC مشاهده شد